Warning: An unexpected error occurred. Something may be wrong with WordPress.org or this server’s configuration. If you continue to have problems, please try the support forums. (WordPress could not establish a secure connection to WordPress.org. Please contact your server administrator.) in /home/mqkhir/public_html/wp-admin/includes/theme.php on line 546

Notice: Undefined property: WP_Error::$themes in /home/mqkhir/public_html/wp-admin/includes/theme.php on line 586

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/mqkhir/public_html/wp-admin/includes/theme.php on line 586

Notice: Undefined property: WP_Error::$info in /home/mqkhir/public_html/wp-content/plugins/theme-one-click-demo-import/inc/core/classes/class-theme404-ocdi-api.php on line 215
دبیرستان پسرانه مهاد - موسسه مهد قرآن کریم خمینی شهر دبیرستان پسرانه مهاد خمینی شهر

دبیرستان پسرانه مهاد

ما در دبیرستان با رشد مهارتهای کاربردی در زندگی و ایجاد بستر تجربه سازندگی در جامعه فعالیتهایی را سازمان دهی میکنیم تا پسرانمان جامعه ای پویا وتعالی بخش برای همگان به ارمغان آورند.

 

این دبیرستان در سال ۱۳۹۰ در راستای تحقق اهداف و برنامه های موسسه مهد قرآن کریم شهرستان خمینی شهر با شعار راهبردی تربیت با نشاط دینی تاسیس و فعالیت خود را در قالب ۵ کلاس و ۸۳ دانش آموز آغاز نمود.

استفاده از کادر مجرب و با سابقه ، کیفیت و به روز بودن آموزش ها و رویکرد تربیتی و قرآنی آن سبب شد که مورد اقبال خانواده ها و به ویژه آن هایی که دغدغه ی تربیتی و آموزشی فرزندان خود را داشتند قرار گیرد به گونه ای که هم اکنون به اذعان و تایید مسئولین اداره آموزش و پرورش و کارشناسان آموزشی و تربیتی ، دبیرستان پسرانه مهاد یکی از مدارس پر مخاطب و مطرح شهرستان در زمینه برنامه های آموزشی و تربیتی می باشد.

– کسب مقام برتر کشوری جشنواره های فرهنگی آموزشی قرآنی سازمان بهزیستی کشور در رشته نمایش ویژه کودکان
– کسب مقام برتر کشوری جشنواره های فرهنگی آموزشی قرآنی سازمان بهزیستی کشور در رشته سرود ویژه کودکان
– کسب مقام دوم استانی جشنواره سرود جاویدان در استان
– کسب مقام برتر نقاشی در شهرستان
– کسب مقام برتر قرآن(حفظ ویژه خردسالان ) در شهرستان
–  کسب مقام اجرای برتر توسط دو گروه از مربیان پیش دبستان در سال 98-97
– ارئه برنامه های افزایش دقت و تمرکز
– تولید محتوای آموزشی مخصوص نوآموزان مرکز پیش دبستانی (دفترچه اشعار – کاربرگ محتوای آموزشی )
– بومی سازی فرآیند علوم به صورت مهارتی
– اجرای کارگاه های تخصصی مادران حرفه ای (ویژه شروع سال تحصیلی ) با توجه به منابع معتبر و اساتید با تجربه و متخصص
– افزایش تقویت مهارت ها
آماده سازی نوآموزان برای حضور به عرصه آموزش و داشتن تیم تخصصی آموزشی ، باعث شده تا بتوانیم فرزندانمان را در مهارت های همه جانبه : (انگیزه ای درونی – هوش معنوی – هوش هیجانی و…)رشد دهیم تا همراه با نشاط دینی وارد عرصه های آموزشی و اجتماعی شوند .
با توجه به اینکه اکثر نوگلان در این سن دچار مشکلاتی چون عدم رشد هوش کلامی – حسی – حرکتی هستند پیش دبستانی مهاد این چنین تدبیر کرده است که با دادن بسته های آموزشی برای مهارت های حرکتی و با داشتن محتوای تخصصی برای رشد کلامی ریاضی–هوش منطقی دقت و تمرکز توانسته است نتایج خوبی را بدست آورده است .

دوره نوجوانى از مهم ترین و حساس ترین دوره هاى زندگى انسان به شمار مى رود; زیرا در این دوره نوجوان به دنبال یافتن هویت خویش، در مسیر شکل دادن به شخصیتى متکى به خود گام برمى دارد. سؤالات متعددى نیز در ذهن نوجوان نقش مى بندد که چنانچه نتواند پاسخى مناسب براى آن ها بیابد، چه بسا ممکن است شخصیتى متزلزل و احیاناً دوگانه پیدا کند. بنابراین، شناخت جنبه هاى مهم جسمانى، روانى، اجتماعى، عقلانى و اخلاقى نوجوانان این توانایى را به نوجوان و اطرافیان او مى دهد تا شیوه صحیح برخورد با تغییرات جسمى ـ روانى به وجود آمده را بدانند و تا حدى از بروز ناسازگارى هاى خاص این دوران جلوگیرى نمایند.
در همین راستا دبیرستان پسرانه قرآنی مهاد با رویکردی نوین و ایجاد بستری نو زمینه ساز آموزش و تربیت فرزندان عزیزمان با بهره گیری از بهترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و فراهم نمودن شرایط یادگیری با رویکردی فرایند محور میباشد.
خداوند را شاکریم که این مرکز در شرایط کرونایی توانسته است با ارایه خدمات ویژه و به روز کردن تجهیزات خدمتگزار خانواده های عزیز باشد.

تصاویری از مدرسه

نظام نامه مهاد تربیتی نظام

طلیعه صادق موسسه مهد قرآن خمینی شهر همراه بود با دغدغه بودن وشدن. باورمند بودن و قرآنی شدن. بر پایه همین اصل، تاسیس مدارس مهاد در مقاطع مختلف محقق گردید. در این بین شعار «نشاط دینی» و «سبک زندگی قرآنی» ،همواره ذهن مسئولین مربوطه را به خود مشغول کرده بود. این مساله موجب شد تا در سال 1395 با تشکیل کارگروه «انجمن علمی » که با حضور متخصصانی در حوزه های مختلف آموزشی، علمی و دینی با بالاترین مدارک علمی و تجارب دینی، این موضوع مورد کنکاش عمیق تری واقع گردد.  در همین راستا با برگزاری بیش از 50 جلسه علمی  و تشکیل کارگروه های مختلف در ریز موضوعات مورد نیاز، و نیز بررسی دقیق کلیه فرایند های صورت گرفته در کلان کشور ، تولید بسته ی پیش رو به ارمغان رسید. رویکرد کلی این سند بالادستی موسسه با عنوان «نظامنامه مدارس مهاد» با سه محور: محتوای دینی-قرآنی، روش علمی – فرایند محوری و کاربردی بودن مورد تاکید است. سرانجام پس از تعیین اولویت های مربوطه و نیز  تجربه  3 سال  کار عملیاتی در میدان عمل ؛کارگاه های گسترده آموزشی ویژه همکاران خدوم در مجتمع مهاد ، والدین و دانش آموزان برگزار گردید .

نظام نامه مهاد تربیتی خمینی شهر

ما در شبکه های اجتماعی

ارتباط با دبیرستان پسرانه مهاد

آدرس :خمینی شهر،خیابان شهید رجایی،دبیرستان دوره اول مهاد

شماره های تماس
33581600-  031
33581559 -031