دبستان پسرانه مهاد

ما به دنبال شناخت مفاهیم اساسی زندگی در بستر تجربه وآموزش در سنین کودکی هستیم تا پسرانمان با آگاهی در مسیر زندگی به تکاپو در آیند ،مسیر صحیح را تشخیص دهند و با انتخاب آزادانه به سعادت برسند.

 

مدرسه به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی،تربیتی و آموزشی اصلی‌ترین رکن تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان در ابعاد دینی و اخلاقی- علمی، آموزشی، اجتماعی و کشف استعدادها وهدایت آن‌ها و همچنین رشد معنوی و جسمانی دانش آموزان می باشد.
لذا دبستان قرآنی غیردولتی مهاد در راستای تحقق اهداف و برنامه های موسسه مهد قرآن کریم با شعار تربیت با نشاط دینی با بهره گیری از کادر آموزشی و اداری مجرب در سال ۱۳۸۵ تاسیس گردید.
این مدرسه با هدف پیشرفت تعلیم و تربیت در زندگی و تحصیل دانش آموزان با
-بهره گیری از شیوه های نوین تدریس و امکانات الکترونیکی
_ بهره گیری از کادر آموزشی مجرب و آزموده
-آموزش آموزه های دینی و تربیتی (نظامنامه موسسه)
– پرورش ذهن برتر در دانش آموزان و موفقیت و قبولی در مدارس استعداد های درخشان و مدرس برتر استان مشغول به فعالیت می باشد.

 


دانش آموزان دبستان غیر دولتی پسرانه مهاد طی سال‌های متمادی و از بدو تأسیس تاکنون افتخارات و دستاوردهای بزرگی در زمینه علمی، قرآنی ،ورزشی، فرهنگی و هنری در مسابقات شهرستان داشته‌اند.
مجموع رتبه های دانش آموزان در زمینه علمی (قبولی تیزهوشان ۴۳ نفر) قرانی (۱۳۴ نفر) فرهنگی هنری (۱۵۲ نفر) ورزشی (۳۷ نفر) می باشد.در زمینه آموزش‌های رسمی و خوشنویسی نیز از مدارس برتر و نمونه شهرستان بوده است.
ادامه دارد…

امروزه در این دل مشغولی های زندگی مجازی و سردرگمی های اجتماعی نیاز انسان و جوامع در آموزشهای مفاهیم دینی و اخلاقی بیشتر احساس می شود در این راستا دبستان قرآنی پسرانه مهاد با رویکرد قرآنی و شعار تربیت با نشاط دینی کادر مجرب و نظام نامه جامع و کاربردی یکی از مراکز پیش رو در آموزش های رسمی و مفاهیم دینی و تربیتی دانش آموزان می باشد که در بین مراکز آموزشی خوش درخشیده و رضایت مندی خانواده ها را در بر داشته است.

#کتاب اقتصاددان فردا

در این کتاب سعی شده است، مفاهیم تربیت اقتصادی کودک را به زبانی ساده بیان شود. این کتاب حاصل دورۀ پودمانی «مطالعات کودک» است که با مدیریتِ سرکار خانم آیت‌اللهی برگزار شده است.
در این کتاب سعی بر آن بوده به صورت مختصر و مفید، از مفاهیم تعریفی کوتاه بیان شود و در ادامه، راه‌کارهایی با قالب‌های مختلف جهت آموزش مفاهیم اقتصادی به کودکان ارائه شود.
مخاطب این کتاب والدین، مربیان و معلمان هستند و ان‌شاء‌الله که بتوان در راستای ارتقای سواد اقتصادی کودکان، اقدام مؤثری انجام داده شود!

تعداد صفحه: 128

مناسب برای والدین

#سبک_زندگی
#والدین  
#مربیان
#تربیتاقتصادیکودک
#نشر_معارف
#باقری #سرشکی #میرزایی


تصاویر مدرسه ما

نظام نامه مهاد تربیتی نظام

طلیعه صادق موسسه مهد قرآن خمینی شهر همراه بود با دغدغه بودن وشدن. باورمند بودن و قرآنی شدن. بر پایه همین اصل، تاسیس مدارس مهاد در مقاطع مختلف محقق گردید. در این بین شعار «نشاط دینی» و «سبک زندگی قرآنی» ،همواره ذهن مسئولین مربوطه را به خود مشغول کرده بود. این مساله موجب شد تا در سال 1395 با تشکیل کارگروه «انجمن علمی » که با حضور متخصصانی در حوزه های مختلف آموزشی، علمی و دینی با بالاترین مدارک علمی و تجارب دینی، این موضوع مورد کنکاش عمیق تری واقع گردد.  در همین راستا با برگزاری بیش از 50 جلسه علمی  و تشکیل کارگروه های مختلف در ریز موضوعات مورد نیاز، و نیز بررسی دقیق کلیه فرایند های صورت گرفته در کلان کشور ، تولید بسته ی پیش رو به ارمغان رسید. رویکرد کلی این سند بالادستی موسسه با عنوان «نظامنامه مدارس مهاد» با سه محور: محتوای دینی – قرآنی، روش علمی – فرایند محوری و کاربردی بودن مورد تاکید است. سرانجام پس از تعیین اولویت های مربوطه و نیز  تجربه  3 سال  کار عملیاتی در میدان عمل ؛کارگاه های گسترده آموزشی ویژه همکاران خدوم در مجتمع مهاد ، والدین و دانش آموزان برگزار گردید .

نظام نامه مهاد تربیتی خمینی شهر

ما در شبکه های اجتماعی

ارتباط با دبستان پسرانه مهاد

آدرس :خمینی شهر،خیابان شهید بهشتی ،خیابان عمران ،روبه روی پارک ساحلی،دبستان پسرانه مهاد

شماره های تماس
031-33605841
031-33648419